sunnuntai 7. kesäkuuta 2020

Keitä me olemme?

Morsian

Nimi: Hanna
Ikä: 29 vuotta
Kotikaupunki: Lahti
Nykyinen asuinpaikka: kerrostalokaksio Tiistilässä, Espoossa
Työ/opiskelu: project controller, IT-alan yrityksessä, toimisto Keilaniemessä, työn ohessa YAMK-tradenomiopinnot Laureassa
Kiinnotuksenkohteet: sisustus, käsityöt, keramiikka, kulttuuri (teatteri, museot, konsertit), blogit & podcastit

Jos haluatte seurailla meidän elämää myös mun henkilökohtaisen Instagramin puolelta, niin löydätte mut nimellä @hannarantalainen :)


Sulhanen

Nimi: T
Ikä: 27 vuotta, syyskuussa 28
Kotikaupunki: Turku
Nykyinen asuinpaikka: Tiistilä, Espoo
Työ/opiskelu: Nyt kesätöissä, elokuussa aloittaa raideliikenneohjaajan opinnot Pasilassa
Kiinnostuksenkohteet: sijoittaminen, autot, pelaaminen, urheilu

Me 

Ekat treffit: 6.5.2018
Aloimme seurustelemaan: 2.6.2018
Kihlat: 2.5.2020
Häät: Kesällä 2022
Perhe: me ja 5-vuotias welsh corgi Aapo 
Yhteiset harrastukset/kiinnostuksenkohteet: matkustelu, ruoanlaitto, lautapelit, Aapon kanssa lenkkeily ja retkeily, mökkeily

Ja lisäksi vielä Facebookista löydetty hauska kysely: 

Ensitreffit? - Käytiin kahvilla Café Mellstenissä Haukilahdessa ja mentiin sen jälkeen T:n luokse kokkailemaan iltapalaa ja katsomaan Suomen MM-lätkäpeliä :D
Eka suudelma? - Toisilla treffeillä ♥
Kumpi teki aloitteen? - T laittoi ilmoituksen Jodeliin ja minä vastasin siihen, siitä se sitten lähti
Kumpi on pidempi? - T
Kumpi tunnusti rakkautensa ensin? - T
Kumpi on herkempi? - Minä
Kumpi on jääräpäisempi? - T, mutta osaan minäkin kyllä olla
Kumpi nukahtaa nopeammin? - Tämän tietää kaikki minut tuntevat... eli minä!
Kumpi on laiskempi? - Ollaan kyllä molemmat tietyissä asioissa, esimerkiksi siivoamisen suhteen aika laiskoja, vähän sellaisia elämästä nautiskelijoita
Kumpi kokkaa paremmin? - T ja hän myös tykkää siitä enemmän, siksi hän kokkaakin meillä useammin
Kumpi suuttuu helpommin? - Minä olen temperamenttisempi ja tulistun helpommin. Molemmat kärsitään todella pahasta nälkäkiukusta
Kumpi on äänekkäämpi? - Minä
Kumpi on sosiaalisempi? - Minä nautin enemmän sosiaalisista tilanteista ja ihmisten seurasta, T on intovertimpi
Kumpi on aamuvirkku? - Ei kyllä kumpikaan, inhotaan aamuherätyksiä ja meidän unelmaloma on aina sellainen missä voidaan köllötellä sängyssä puoleen päivään :D
Järjestelmällisempi? - Minä, rakastan järjestelemistä ja suunnittelemista. Mutta T on taas tietyissä jutuissa, esim kotitöiden suhteen
Kumpi laittaa enemmän ajatusta lahjoihin? - Ehkä minä, koska rakastan lahjojen antamista ja toisen hemmottelua. Mutta olen T:ltäkin saanut aivan ihania lahjoja, muunmuassa rakkauskirjeen synttärilahjaksi ♥
Kumpi tanssii paremmin? - Varmaan T kavereidensa kanssa tanssilattialla :D
Kävittekö samaa koulua? - Ei, ollaan kotoisin ihan eri paikkakunnilta
Kumpi on vanhempi? - Minä vuoden verran
Kumpi on oudompi? - Kyllä se varmaan minä olen
Kumpi on vaativampi? -  Ehdottomasti minä
Kauanko olette olleet yhdessä? - Juuri tuli 2 vuotta täyteen
Kummalla on enemmän vaatteita? - Molemmilla on aika paljon, mutta kyllä minulla varmaan enemmän. T:n kommentti: "Sulla on kolme (3!!) vaatekaappia ja mulla vain yks!"
Kumpi päättää tv-kanavan? - Kuulemma minä :D
Kumpi on sängyn valtaaja? - Minä, hivuttaudun aina koko ajan lähemmäs T:tä ja lopulta hän on aivan sängyn reunalla ja yrittää töniä mua kauemmaksi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti